Доставка и плащане
Колко ще ми струва доставката до офис на Спиди?
Цената на транспортните разходи за доставка до ОФИС на Спиди в цялата страна е 5.00 лева за всички пратки(независимо от теглото) заедно с таксата за наложения платеж. Офисите на Спиди може да намерите на: www.speedy.bg/bg/speedy-offices Вие трябва да напишете във вашата поръчка най-близкият до вас офис на SPEEDY до който ще ви изпратим пратката.
Колко ще ми струва доставката до Моя дом?
Цената на транспортните разходи за доставка до Вашият дом или офис със Спиди е 7.00 лева. (Ако искате продукт да бъде доставен в изрично посочен час, доставката се оскъпява с 3 лева и се заплаща допълнително от клиента).
Защо струва толкова пари Доставката?
В тази базова цена е калкулиран транспорта(независимо колко килограма е той), таксата за наложения платеж, такса опция ,,Преглед преди плащане” и такса гориво която се начислява всеки месец от Спиди според ситуацията.
Предлагате ли БЕЗПЛАТНИ Доставки до офис на Спиди?
При поръчка над 100 лева всички доставки са БЕЗПЛАТНИ само до Офиса на Спиди във вашия град!!! Ако поръчката ви е до вашият адрес, то ще трябва да заплатите транспорта от 7 лева който се калкулира към нея. Офисите на Спиди може да намерите на: www.speedy.bg/bg/speedy-offices Напишете до кой адрес на Спиди(който е най близо до вас) да ви изпратим пратката.
След колко време ще ми пристигне поръчката до офис на Спиди?
Ако сте направили поръчка в работен ден до 15.00, наш служител ще ви звънни задължително за да ви потвърди поръчката и веднага ще е изпрати на същия ден. На другият ден Сутринта ще бъде във Вашия град в офиса на Спиди.
След колко време ще ми пристигне поръчката до Моят Дом?
Ако направите поръчка в работен ден до 15.00, наш служител ще ви звънни задължително да ви информира че е приготвил заявката и веднага ще е изпрати, още на същия ден. На другият ден ще ви бъде доставена във вашия дом или офис.
*Сроковете за изпълнение на доставка зависят изцяло от партньорите ни от фирма “ Спиди „. В някои населени места(малки градчета и селца), доставките се извършва до 3 работни дни.
Изпълнявате ли поръчки, без да са потвърдени по телефона?
НЕ, всички заявени поръчки се потвърждават чрез обаждане на посочен в клиентския Ви профил телефон между 10:00 и 16:30 часа. Ако в този времеви диапазон служител на фирмата не се свърже с Вас, поръчката Не се изпълнява. Молим, ако в рамките на 48 часа след поръчка ако Не сте получили обратна връзка от наш оператор, да ни се обадите на следния телефон: 0894 692411 между 09:00 и 17:30 часа и ние ще ви изпратим поръчката по най-бързия начин.
Как мога да платя поръчката си?
Плащането става с Наложен Платеж в момента на получаване на пратката директно във вашия дом или в офиса на Спиди. Спиди ви издаде касов бон след като извършите пълното плащането.
Извършвате ли доставки в неделя и през официалните празници?
НЕ, доставки се извършват само от понеделник до петък, от 9:00 до 17:00 часа, в събота до 14:00 часа.
Може ли да видя продуктите които съм поръчал преди да ги платя?
Да, разбира се. Всички наши пратки се изпращат с опция „Отвори и Тествай преди да платиш поръчката“ в рамките на 2 минути. В случай че се възползвате от тази опция и се откажете от поръчката, дължите на куриера таксата за връщането й която е около 4 лева.
Извършвате ли доставки извън България?
НЕ. ДОСТАВКИ СЕ ИЗВЪРШВАТ САМО НА ТЕРИТОРИЯТА на РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ.
Изпращате ли пратки по Еконт?
Към момента работим САМО с куриерска фирма Спиди. С други фирми не работим и не доставяме нашите пратки. Спиди имат добре изградена мрежа от офиси в цялата страна и не си налага чакането на големи опашки, както е в повечето офиси на Еконт. Офисите на Спиди може да намерите на: www.speedy.bg/bg/speedy-offices
Каква е минималната сума за поръчка?
Всички поръчки на стойност над 5 лева се изпълняват като към тях се начислява се транспорт 5 лева когато са до офис на Спиди и 7 лева когато са до адрес на клиента.
Мога ли да върна даден продукт?
Закупена стока може да бъде върната в срок от 7 работни дни от получаването, ако не е ползвана, разпечатана, с нарушен търговски вид и при всички други условия по чл. 55 от Закона за защита на потребителя. Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача! За повече информация може да ни позвъните на 0894 692411 за да се разберем относно връщането.